Ako sme zvýšili tržby na eshope o viac ako 600%

Klient

UNCS Slovensko

Služby

PPC kampane

UNCS Slovensko
Klient
UNCS Slovensko - moderná značka oblečenia, ktorá ponúka štýlové kúsky pre všetkých vďaka veľkostiam od XS až po 6XL.
Zadanie
Zvýšiť tržby e-shopu s dôrazom na návratnosť investície do reklamy.

Stratégia a exekúcia

Naším prvým krokom bolo nastavenie konverzií, aby sme mohli presne rozlíšiť nákupy z reklamy od organických. Sústredili sme sa na kombináciu reklamných skupín, kľúčových slov a reklám, aby sme zákazníkom ukázali čo najrelevantnejšie obsahy. Vytvorili sme remarketingové zoznamy a rozšírili nastavenia kampane, čím sme zvýšili viditeľnosť a mieru prekliku. Po získaní dostatočných dát sme optimalizovali kľúčové slová a prispôsobili stratégiu na základe skutočných výsledkov.

Merateľné úspechy

V priebehu 9 mesiacov sme dosiahli významné zlepšenie vo všetkých kľúčových metrikách. Počet konverzií vzrástol o 420% v porovnaní s predchádzajúcim obdobím. Priemerná cena jednej objednávky sa zvýšila o 45%, čo viedlo k nárastu priemernej mesačnej tržby o viac ako 650%. Najdôležitejšie je, že sme splnili hlavnú požiadavku klienta týkajúcu sa návratnosti investície. Za každé euro investované do kampane sme klientovi vrátili 10€, čo predstavuje návratnosť investície 1000%.

Výsledky

Naša spolupráca s UNCS Slovensko ukázala, že správne nastavená a pravidelne optimalizovaná PPC kampaň môže priniesť významné výsledky. Naším cieľom je nielen dosiahnuť krátkodobé výsledky, ale aj dlhodobý rast a úspech pre našich klientov.

Nárast konverzií

420%

Nárast priemernej ceny objednávky

45%

Nárast priemernej mesačnej tržby

650%

Návratnosť investície (ROI)

1000%

cross