Prvý zákazníci pre stavebnú firmu stav-reko

Klient

Stavebná firma stav-reko.sk

Služby

PPC kampane, Úprava webstránky

stav-reko.sk
Klient
Stav-Reko je začínajúca stavebná firma, ktorá sa špecializuje na rekonštrukcie bytov a domov v Bratislave a okolí. Majiteľ si pôvodne vytvoril web sám, no aby mohol efektívne oslovovať nových zákazníkov, bolo potrebné ho upraviť a optimalizovať. Naším cieľom bolo zlepšiť užívateľskú skúsenosť – doplniť dôležité informácie, zjednodušiť navigáciu a správne nastaviť formuláre, ktoré vedú návštevníka od prvého kontaktu až po odoslanie dopytu.
Zadanie
Hlavným cieľom bolo rozbehnúť online marketing a pomôcť firme získať prvých klientov. Po úprave webstránky nasledovalo spustenie výkonnostných kampaní na Facebooku a Google Ads, ktoré cielene oslovujú ľudí plánujúcich rekonštrukciu svojho bývania. Vďaka kombinácii vizuálne atraktívnych reklám a dobre nastavených kampaní sme pomohli Stav-Reko získať prvé relevantné dopyty a postupne budovať online prítomnosť v segmente stavebných služieb.

Po dôkladnej analýze online prítomnosti firmy Stav-Reko sme sa rozhodli postupovať v dvoch hlavných fázach – optimalizácia webu a spustenie výkonnostných kampaní na Google a Meta Ads.

 

Úprava webovej stránky – zmena k efektívnej konverznej ceste

Majiteľ firmy si pôvodne vytvoril web svojpomocne, no chýbala mu jasná štruktúra a konverzná logika, ktorá by návštevníkov prirodzene viedla k vyplneniu formulára. Preto sme sa zamerali na:

Vylepšenie užívateľského rozhrania – prehľadná navigácia, lepšia štruktúra služieb

Doplnenie dôležitých informácií – často kladené otázky (FAQ), podrobné popisy služieb

Optimalizáciu konverznej cesty – zjednodušenie formulára a zlepšenie jeho viditeľnosti na stránke

Prepojenie s analytickými nástrojmi – implementácia Google Analytics a Facebook Pixelu

Týmto krokom sme zabezpečili, že potenciálny zákazník rýchlo nájde odpovede na svoje otázky a bude motivovaný urobiť prvý krok – kontaktovať firmu cez formulár.

 

 

Spustenie prvých výkonnostných kampaní – ako sme rozbehli generovanie dopytov

Keď bol web pripravený, mohli sme prejsť k samotným online kampaniam. Cieľ bol jasný – dostať na stránku relevantných ľudí, ktorí plánujú rekonštrukciu a premeniť ich na zákazníkov.

Google Ads – vyhľadávacia kampaň

Najprv sme vytvorili Google Ads účet a prepojili ho s webom cez Google Analytics. Nastavili sme konverzie (odoslanie formulára) a spustili kampane vo vyhľadávaní, ktoré cielili na ľudí hľadajúcich rekonštrukčné služby v Bratislave a okolí. Zamerali sme sa na výkonné kľúčové slová ako rekonštrukcia bytu cena, renovácia bytu Bratislava, stavebná firma a optimalizovali sme reklamy tak, aby vynikli v konkurencii.

Meta Ads – Facebook a Instagram kampane

Na sociálnych sieťach sme rozbehli dve paralelné kampane:

1. Vtipná kampaň – táto séria fotiek a videí hravou formou upozorňovala na to, prečo je lepšie nechať rekonštrukciu na profesionálov. Použili sme meme obrázky a vtipné videá z nepodarených rekonštrukcií s copywritingom v štýle:

“Plánujete rekonštrukciu? Nechajte to na odborníkov, vyhnite sa takto ‘originálnym’ riešeniam!”

2. Seriózna kampaň – táto reklama sa sústredila na reálne výsledky práce Stav-Reko. Využili sme fotografie z dokončených projektov, recenzie spokojných klientov a budovali dôveru cez Google hodnotenia. Cieľom bolo ukázať, že ide o spoľahlivú firmu s kvalitnými referenciami.

Výsledky

Vďaka dobre nastavenej kombinácii Google Ads a Meta kampaní sa už v prvom týždni podarilo získať prvé dopyty. Cielená reklama prilákala relevantných zákazníkov, ktorí sa premenili na reálne zákazky. Tvorba obsahu a recenzií zároveň pomohla budovať dôveryhodnosť firmy a posilnila jej online prítomnosť.

Návštevnosť stránky

+ 200%

Leady za prvé 3 mesiace

30+

cross