Reklama vo vyhľadávaní
Klient mal predtým zapnutú kampaň, ktorá ale nemala správne cielenie a nebola optimalizovaná na náš cieľ na webe, ktorým je rezervácia úvodného stretnutia. Po našej úprave kampaní, zvolení správnych kľúčových slov, vytvorení atraktívnych textových reklám sme od prvého týždňa zaznamenali signifikantný rast v počte návštevníkov. Vďaka tomu, že sme sa pred spustením kampane sústredili na úpravu vstupnej stránky a webu sme mali pre návštevníkov jasný cieľ čo nám pomohlo zlepšiť konverzný pomer návštevníkov o viac ako 50% oproti predchádzajúcej kampani. Po viac ako roku fungujúcej marketingovej stratégie sme pomohli nášmu klientovi zvýšiť nárast nových klientov vďaka dobre nastavenej kampani o 160%.
Video spoty na web a YouTube
Súčasťou našej spolupráce s Psychoterapeutickou poradňou bola aj tvorba profesionálnych videospotov, ktoré pomáhajú návštevníkom webu lepšie pochopiť, čo môžu od terapie očakávať. Pripravili sme úvodné video „O mne“, ktoré predstavuje terapeutku a jej prístup, ďalej edukatívne video o tom, ako prebieha samotná terapia, a tiež video zamerané na to, komu môže terapia pomôcť. Tieto vizuálne prvky zvyšujú dôveru návštevníkov a uľahčujú im rozhodnutie spraviť prvý krok k riešeniu ich problémov.
Pozrite sa ako vyzerá web po našej úprave: https://www.psychoterapeutickaporadna.sk/